در حال بارگذاری ...

دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم در زنجان آغاز شد 

دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم با حضور ۱۸ گروه داخلی و پنج گروه خارجی از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه ۱۷ مهر) کار خود را آغاز کرد. 

به گزارش ایران تئاتر، دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان صبح امروز (دوشنبه 17 مهر) با حضور امرالله حسنی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان)، ساسان قجر (دبیر جشنواره) و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه کار خود را در فرهنگسرای امام خمینی زنجان آغاز کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان در ابتدای این مراسم گفت: «امیدواریم در این دوره از جشنواره میزبان خوبی برای شرکت‌کنندگان باشیم. برنامه‌ها و کارگاه‌های مفید و خوبی با رویکرد آموزشی برای این رویداد هنری تدارک دیده شده است.»

ساسان قجر، دبیر دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم نیز با اشاره به اینکه بنای این رویداد بر پایه آموزش و کیفیت است، توضیح داد: «در این دوره از جشنواره آثار هنرمندان از کشورهای تونس، ایتالیا، ژاپن، پاکستان و ترکیه و همچنین استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، خراسان رضوی، اردبیل، کردستان، زنجان، اراک، تهران، البرز و یزد به اجرا در می‌آید.»

دومین جشنواره پانتومیم زنجان با مشارکت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌ کل هنرهای نمایشی کشور، خانه پانتومیم، انجمن هنرهای نمایشی ایران و همراهی نهادهای استان زنجان ۱۷ تا ۲۰ مهر با حضور ۱۸ گروه داخلی و پنج گروه خارجی در زنجان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» که به ماجرای بمب‌گذاری عاشورای 73 در حرم مطهر امام رضا(ع) می‌پردازد، در روزهای ابتدایی اردیبهشت، میزبان مخاطبان زنجانی شد و در ادامه در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های این شهر هم اجرا خواهد شد.

|

نظرات کاربران